E fa'afefea ona iloa le malosi o le gaosiga o le telefoni feavea'i?O le a le mea e tatau ona faʻalogo i ai pe a faʻapipiʻiina i tau eseese?

E masani lava, muamua o le telefoni feaveaʻi na matou faʻaaogaina o uluai charger pe a faʻatauina le telefoni feaveaʻi, ae o nisi taimi matou te fesuiaʻi i isi charger, i le tulaga mulimuli: pe a matou o atu mo faʻalavelave faʻafuaseʻi, pe a matou nono tupe a isi tagata; pe a matou faʻaogaina le uta o le laulau. e molia le telefoni; pe a faʻaleagaina le tau muamua, faʻatau se isi vaega lona tolu charger.etc.

Ae fa'afefea le malosi o le gaosiga o le tele o le telefoni feavea'i?O le a le mea e tatau ona faʻalogo i ai pe a faʻapipiʻiina i tau eseese?Afai e te faʻalogo lelei ma vaʻavaʻai ma le totoa, o le a e iloa ai e mafai ona faʻailogaina se uta i le malosi o le gaosiga, ma e ese foi le malosi o le gaosiga o ituaiga eseese.O le a le ituaiga faʻamatalaga o loʻo i ai i lau charger?

E fa'afefea ona iloa le malosi o le gaosiga o le telefoni feavea'i?O le a le mea e tatau ona faʻalogo i ai pe a faʻapipiʻiina i tau eseese?

Mo le aofaʻi o le malosi, e masani lava o loʻo faʻapipiʻiina e le au faʻatau uma faʻamatalaga faʻapitoa e pei o le gaioiga: 5v / 2a, 5v / 3a, 9v / 2a, o lona uiga o le tuʻuina atu o le mana o le 10W, 15W, 18w.O nisi totogi masani e naʻo le tusia o le 5v/2a, o lona uiga e naʻo le 10W le malosi o le gaosiga, ae o nisi totogi vave o le a tusia 5v / 2a, 5v / 3a, 9v / 2a faʻatasi, o lona uiga o lenei charger e lagolagoina le uta vave, ma o le gaioiga o le a otometi ona fetuunai. fa'avae i luga ole telefoni fe'avea'i, o lo'o totoe le malosi ole maa ole telefoni.Afai e na'o le 5%, o le gaioiga atonu o le a sili atu le saoasaoa e pei o le 18w, afai e 90%, o le a tuai le gaosiga e pei o le 10W e puipuia ai le maa.

O lo'o ta'ua i lalo le malosiaga fa'aulufalega o lo'o fa'atauina telefoni fe'avea'i

O le malosiaga o le gaosiga, o le 5V / 1, i le taimi nei, e sili ona talafeagai mo telefoni feaveaʻi mo iPhones, poʻo nisi telefoni Android taugofie e itiiti ifo i le 1K RMB, e pei o Huawei Enjoy 7s ma Honor 8 Youth Edition.

O le 5V/2A, na fanau mai e le QC1.0, o lo'o i ai nei le mana fa'ata'ita'iga masani, ma o le tele o fa'ata'ita'iga fa'ata'ita'iga maualalo ma le ogatotonu o lo'o fa'aaogaina telefoni fe'avea'i ma lenei fa'amatalaga tau.

O le Qualcomm QC2.0, o faʻamatalaga eletise autu o le 5V / 9V / 12V, ma faʻamatalaga o loʻo iai nei o le 1.5A / 2A;

Ole Qualcomm QC3.0,voltage specifications e amata mai i le 3.6V-20V, e masani lava o le gaosiga o le 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A, Mi 6 ma Mi MIX2 o le sui autu o le telefoni feavea'i.

Le Qualcomm QC4.0, o le malosi atoa e mafai ona sili atu i le 28W, pei o le 5V/5.6A, poʻo le 9V/3A.E le gata i lea, o le faʻaleleia o le Qualcomm QC4.0 + o loʻo lagolagoina nei e ni nai telefoni feaveaʻi, e pei o le Razer Phone.

I le faaopoopo atu i faʻamatalaga o loʻo i luga, o le Meizu telefoni feaveaʻi e tele auala e pei o le mCharge 4.0, 5V / 5A;mCharge 3.0 (UP 0830S), 5V/8V-3A / 12V-2A;mCharge 3.0 (UP 1220), 5V /8V/12V-2A .

E le gata i lea, o loʻo i ai isi malosiaga faʻapipiʻi, 5V / 4A ma le 5V / 4.5A, faʻapitoa mo le faʻaogaina o le VOOC a le OPPO, OnePlus 'DASH flash charging ma nisi o telefoni feaveaʻi a Huawei Honor.

O le a le fa'amatalaga fa'atino o lau uta telefoni fe'avea'i?Afai e te nono mai se isi uta, pe fa'atau se isi uta fou, o le a le uta e sili atu ona fetaui mo lau telefoni fe'avea'i?

O le a le mea e tatau ona ou gauai i ai pe a faʻaaogaina ni uta e le o ni mea muamua mo telefoni feʻaveaʻi?

A faʻapipiʻi le telefoni feaveaʻi, o le telefoni feaveaʻi lava ia o le a fuafuaina le faʻatonuina o le taimi nei. O lea pe a molia, e masani lava ona iloa e le telefoni feaveaʻi le gafatia o le uta, ona fuafua ai lea o le mea o loʻo i ai nei e tusa ai ma lona lava mana.Ae e tatau ona ou taʻu atu o loʻo i ai nisi o faʻasalaga e manaʻomia pea le faʻaaliga.

1. Pe a faʻaaogaina se tau maualuga e faʻaalu ai se telefoni feaveaʻi maualalo, e afaina ai le telefoni feaveaʻi?O le afaina e matua laʻititi lava, aua o le telefoni feaveaʻi o loʻo i ai le galuega a le tagata lava ia o loʻo iai nei.O le mea lea, pe a oʻo i le telefoni feaveaʻi i le faʻaogaina o le 5V / 2A, pe a faʻaaogaina le 9V / 2A e faʻaaogaina ai le telefoni feaveaʻi, o le a otometi lava ona iloa e le tau le faʻatonuga o le 5V / 2A.O le isi faʻataʻitaʻiga o le maualuga o le malosi o le iPad e mafai ona faʻatauina se iPhone maualalo, ma o le a aoga foi ma le tulaga o loʻo iai nei o le iPhone.

2. Afai e totogi e se tau e maualalo le malosi se telefoni feaveaʻi malosi, mata e afaina ai le telefoni feaveaʻi?E le afaina ai le telefoni pe afai o loʻo i ai se faʻatonuga.Mo se faʻataʻitaʻiga, e lagolagoina e le iPhone 8 le faʻapipiʻiina vave, ae afai o loʻo faʻapipiʻiina i le 5V / 1A charger protocol, o le a le afaina ai.Afai e leai se totogi ua malilie i ai, o le uta o le a avea ma se "solofanua laitiiti ma se taavaletoso tele", galue i le saoasaoa atoa, ma mafua ai ona vevela le telefoni ma afaina ai le tau.O le mea masani la, aua le fa'aogaina le 5V/1A chargers e fa'atumu ai le 5V/2A ma telefoni feavea'i malosi.

4. Pe a faʻapipiʻi e le faʻapipiʻi vave le telefoni feaveaʻi e le faʻapipiʻiina, o le a faʻaleagaina ai le telefoni feaveaʻi?I le taimi nei, o nisi o loʻo faʻapipiʻiina vave i luga o le maketi, faʻaopoopo i le malosi faʻavavevave, o le a faʻatumauina foi le mana masani o le 5V / 2A, e pei o Huawei's P10, Samsung's S8 ma isi telefoni feaveaʻi.O lenei tulaga e masani lava e taofia ai i tatou mai le faʻaogaina o le faʻapipiʻiina vave i luga o telefoni feaveaʻi e aunoa ma le faʻaogaina vave, lea e matua faʻaleagaina ai le telefoni feaveaʻi.

E fa'afefea ona su'e se tau talafeagai mo telefoni fe'avea'i? Afai e te fia iloa atili, fa'afeso'ota'i Sven peng, o le a fa'asoa fa'amatalaga fa'apitoa fa'apolofesa mo chargers. Telefoni feavea'i/whatsapp/skype ID: 19925177361

 

Taimi meli: Apr-07-2023